NEW WORLD KAYITLARI – BÖLÜM 6: FIRST LIGHT ÖYKÜLERİ
NEW WORLD KAYITLARI – BÖLÜM 5: MONARCH’S BLUFFS ÖYKÜLERİ
NEW WORLD KAYITLARI – BÖLÜM 4: WINDSWARD ÖYKÜLERİ
NEW WORLD KAYITLARI – BÖLÜM 3: EVERFALL ÖYKÜLERİ
NEW WORLD KAYITLARI – BÖLÜM 2: AETERNUM ÖYKÜLERİ
NEW WORLD KAYITLARI – BÖLÜM 1: YENİ BİR DÜNYA, BÖLÜNMÜŞ BİR ADANIN ÖYKÜLERİ, AETERNUM EFSANELERİ
KİMDİR, NEDİR: UNUTULMUŞ DİYARLAR
Dungeons and Dragons oyunlarının ana evreni Unutulmuş Diyarlar'ı keşfetmek istiyorsanız, bu rehberle ilk adımı atın!
Yazıya Git
ELDER SCROLLS ONLINE: BLACKWOOD – İLK İZLENİMLERİMİZ
ESO'nun yeni genişleme paketi Blackwood için düzenlenen özel basın etkinliğine katıldık ve edindiğimiz bilgileri sizin için kendi izlenimlerimizle harmanladık.
Yazıya Git
DIABLO TARİHÇELERİ – BÖLÜM 6: TRISTRAM’IN KARARIŞI
Tristram’ın altındaki korkunç gölgeler tetikteydi ve Zakarum Kilisesi adına Khanduras’a ayak basan Leoric’in gelişiyle birlikte tekrar heyecanla kıpırdanmaya başladılar...
Yazıya Git
BLIZZCONLINE 2021: WORLD OF WARCRAFT RÖPORTAJI
BlizzConline 2021 sırasında WoW'un Shadowlands Baş Hikâye Tasarımcısı Steve Danuser ve Baş Oyun Tasarımcısı Morgan Day ile röportaj gerçekleştirme fırsatımız oldu.
Yazıya Git
BLIZZCONLINE 2021: DIABLO IMMORTAL RÖPORTAJI
BlizzConline 2021 sırasında Diablo Immortal’ın Baş Yapımcısı Caleb Arseneaux ve Kıdemli Sistem Tasarımcısı Kris Zierhut ile röportaj gerçekleştirme fırsatımız oldu...
Yazıya Git
BLIZZCONLINE 2021: DIABLO 2 RESURRECTED RÖPORTAJI
BlizzConline 2021 sırasında Diablo 2 Resurrected’da Oyun Tasarımcısı olarak görev yapan Matthew Cederquist ve Andre Abrahamian ile röportaj gerçekleştirme fırsatımız oldu...
Yazıya Git
BLIZZCONLINE 2021: DIABLO IV RÖPORTAJI
BlizzConline 2021 sırasında Diablo IV’ün Baş Tasarımcısı Joe Shely ve Sanat Direktörü John Mueller ile röportaj gerçekleştirme fırsatımız oldu...
Yazıya Git
WARCRAFT TARİHÇELERİ – BÖLÜM 28: İLK ÖLÜM ŞÖVALYELERİ, KHAZ MODAN İSTİLASI VE İLK PALADİNLER
Gul'dan ilk Ölüm Şövalyeleri'ni yaratırken insan krallıkları nihayet bir araya gelecek ve ilk paladin birliği olan Gümüş El Yoldaşlığı'nı kuracaklardı.
Yazıya Git
Kategoriler
Yazarlardan İnciler
“Çünkü klasiklerin klasik olmasının bir sebebi vardır. Özellikle de üzerine tüm hasar modifikasyonlarını bastığınızda.”
-Burcu (Amansızca Horizon: Zero Dawn överken)
Kategoriler
Yazarlardan İnciler
“Çünkü klasiklerin klasik olmasının bir sebebi vardır. Özellikle de üzerine tüm hasar modifikasyonlarını bastığınızda.”
-Burcu (Amansızca Horizon: Zero Dawn överken)